Oplossingen
AI-creditsysteem
Met onze AI-assistent Kai bieden we onze gebruikers een tool waarmee zij snel en efficiënt antwoord krijgen op inhoudelijke Florisoft-vragen. Om deze service eerlijk en transparant aan te bieden, werken we met een creditsysteem. Op deze pagina leest u hoe het creditsysteem werkt, hoeveel credits u ontvangt en wat de voorwaarden zijn.
Wat zijn AI-credits?
AI-credits zijn digitale tegoeden waarmee u gebruikmaakt van onze AI-assistent. Bij het stellen van een vraag worden er credits van uw tegoed afgeschreven. Het aantal credits dat u per vraag verbruikt, is afhankelijk van de complexiteit en de analyse die nodig is. Gemiddeld kost één vraag ongeveer vijf credits.
Uw maandelijkse servicecredits
Iedere Florisoft-gebruiker ontvangt maandelijks een vast aantal servicecredits. Deze zijn één maand geldig en worden iedere maand automatisch aan uw account toegevoegd. Het aantal credits dat u maandelijks ontvangt, is afgestemd op de waarde van uw Florisoft- licentie. Zo krijgt iedere klant een passend aantal credits en blijft de service transparant en eerlijk.
Indicatie maandelijkse servicecredits
De waarde van uw Florisoft-licentie is gelijk aan de som van alle door u aangeschafte Florisoft .Net-modules. Indien u gebruik maakt van onze SaaS-oplossing, hebben wij u licentiewaarde berekend door uw maandelijkse kosten te vermenigvuldigen met 29.
Aanschafte licenties
- Licenties tot €40.000 → 5 t/m 10 credits
 - Licenties tussen €40.000 en €100.000 → 11 t/m 25 credits
 - Licenties boven €100.000 → 26 of meer credits
 
SaaS-oplossing
- Licenties tot € 1.375 → 5 t/m 10 credits
 - Licenties tussen € 1.375 en € 3.450 → 11 t/m 25 credits
 - Licenties boven € 3.450 → 26 of meer credits
 
Extra credits aanschaffen
Wilt u de AI-assistent vaker gebruiken dan uw maandelijkse servicecredits toelaten?
Dan kunt u extra credits aanschaffen. Deze blijven onbeperkt geldig en worden pas gebruikt zodra uw maandelijkse credits op zijn. Voor de aanschaf van extra credits kunt u een offerte aanvragen via onze support afdeling.
Creditinformatie in uw e-mail
Na elk AI-antwoord ziet u onderaan uw bericht precies hoeveel credits zijn gebruikt en hoeveel u nog over heeft:
- AI credits used this request
Aantal credits gebruikt voor deze vraag - AI credits used this month
Totaal aantal gebruikte credits deze maand - AI credits remaining this month
Overgebleven maandelijkse credits - AI credits remaining (purchased)
Nog beschikbare aangekochte extra credits - AI credits remaining total
Totaal aantal credits dat u momenteel kunt gebruiken 
Wanneer geeft Kai géén antwoord?
Kai beantwoordt alleen duidelijke, inhoudelijke Florisoft-vragen. In de volgende gevallen ontvangt u géén automatisch antwoord en wordt uw vraag op de gebruikelijke manier in behandeling genomen door onze supportafdeling:
- Er is geen concrete vraag gesteld (“kan je dit nakijken?”, “hij doet het niet”, enz.).
 - De vraag gaat niet over de software van Florisoft.
 - De vraag bevat gevoelige informatie zoals klant specifieke gegevens of financiële vraagstukken.
 - U vraagt of verbetersuggesties of ideeën.
 - Het onderwerp betreft taken die alleen Florisoft zelf kan uitvoeren (zoals licenties, serverbeheer of systeeminstellingen).
 - U vraagt om te spreken met een echt mens en/of supportmedewerker.
 
Belangrijk
Wanneer de AI-assistent geen (direct) antwoord heeft kunnen geven, is er wel aanspraak gemaakt op de service en worden er credits van uw tegoed ingehouden. Let daarom goed op uw vraagstelling, het onderwerp waarover u een vraag stelt en overige bovengenoemde ‘regels’.
Meer informatie
Wilt u meer weten over hoe onze AI-assistent werkt of over het gebruik van credits?
Neem gerust contact met ons op via support@florisoft.nl, +31 (0)71 408 0610 of via onderstaande contact button.