Telefonische bereikbaarheid
We zijn al langere tijd op zoek naar een manier om de bereikbaarheid van de supportafdeling te verbeteren. Vanaf week 20 gaan er wijzigingen plaatsvinden binnen het telefonisch contact opnemen met Florisoft.
Momenteel gebruiken we het welbekende terugbelsysteem, waarin je eerst door onze receptie te woord wordt gestaan en vervolgens doorgeschakeld wordt, of er een ID wordt aangemaakt binnen ons ticketsysteem en je wordt teruggebeld door een supportmedewerker.
Met de huidige ontwikkelingen rondom het coronavirus en ons doel om de bereikbaarheid van de supportafdeling structureel te verbeteren, hebben we de afgelopen periode onze tijd geïnvesteerd in het configureren en programmeren van een eigen telefooncentralesysteem.
De doelstellingen voor de komende tijd:
• De responstijd van onze supportafdeling verbeteren.
• Onnodige schakels verwijderen zodat je direct door iemand met kennis van Florisoft software verder wordt geholpen.
• Voorkomen dat je als klant eerst door lange menu opties heen moet gaan; de functionaliteit wordt alleen op behoefte uitgebreid.
We zullen de telefooncentrale steeds verder ontwikkelen om zo de dienstverlening richting onze klanten te verbeteren. Als eerste stap introduceren we een wachtrij waarin je als beller zal worden geplaatst en zo snel mogelijk direct te woord zal worden gestaan door onze supportafdeling. Vanaf week 20 wordt onze belcentrale uitgerold.