Update Floriday
Het is alweer enige tijd geleden dat we een update hebben gegeven over Floriday. Floriday is nog steeds volop in ontwikkeling met verschillende verbeteringen in de bestaande functies, en er worden nieuwe mogelijkheden toegevoegd. Lees hier meer over de voortgang.
Om iedereen voldoende tijd te geven 100% Digitaal te werken, heeft Floriday eind vorig jaar aangegeven dat er een tijdelijke coulanceregeling is. Wanneer je op 1 januari 2021 nog niet gereed bent om 100% Digitaal te handelen, kun je hier gebruik van maken. Voor alle Florisoft gebruikers die hebben aangegeven hier gebruik van te willen maken, hebben wij deze coulance aangevraagd. Floriday heeft jullie hier (per post) een bevestiging voor afgegeven.
Met de coulanceregeling is het mogelijk nu nog gebruik te maken van de Connect-EAB. Na 31 maart worden de tarieven op het gebruik van de Connect-EAB hoger. Voor kwekers en kopers die uitsluitend handelen en inkopen via de klok verandert er niets.
Voor Floriday ontwikkelde Florisoft 2 nieuwe modulen: Floriday Client en Floriday Server. Door middel van een API koppeling is Florisoft gekoppeld aan Floriday: dit geeft jullie de mogelijkheid om gewoon in Florisoft te blijven werken en tegelijkertijd voldoe je hierdoor aan de eisen van 100% Digitaal (met de Floriday API-koppeling of Blueroots API-koppeling).
De Floriday modulen hebben de afgelopen periode als pilot gedraaid bij een aantal door ons geselecteerde klanten. Op deze manier kunnen we de feedback verwerken in vernieuwde versies tot de modulen vrij gegeven worden voor uitrol naar klanten die hebben aangegeven de module te willen opnemen in hun licentie. Hiervoor wordt tevens een heldere, duidelijke handleiding geschreven. We zijn bijna rond met de koppelingen!
Heb je de module Floriday Client of Floriday Server al aangeschaft voor in je licentie, dan nemen we contact met je op zodra deze actief is en we de module gaan opleveren. Met hulp van een van onze collega’s worden de instellingen met je doorgelopen en met de handleiding die je hierbij ontvangt kun je zo aan de slag. Mochten er nog vragen zijn, kun je daarna altijd contact opnemen met onze supportafdeling.
Heb je inhoudelijke vragen over Floriday zelf, dan kun je op de website van Floriday rechtsboven naar het Helpcenter gaan. Met zoekwoorden kun je hier de juiste informatie vinden.